Байланыс 

tel 8-702-500-66-13

mail  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Хабарландыру 

10-нан астам курстық, дипломдық жұмыстар алсаныз 50% жеңілдік бар!!! Егер сіз курстық немесе дипломдық жұмысқа тапсырыс бергеннен кейін, өзіңізбен 5 досыңызды алып келсеңіз 50% жеңілдікке ие боласыз!!!

Жамила Нысанова

Тапсырыспен жаза алатын курстық, дипломдық жұмыстың тақырыптары:

«Саяси технологиялар» пәнінен курстық жұмыстың тақырыптары
1 Қоғамның саяси жүйесін зерттеу және партиялық одақтар мен көшбасшылардың саяси қорларын зерттеу.
2 Саяси құрылымдар, үрдістер мен қатынастарды зерттеуге мәліметтерді жинау әдістері.
3 Саяси жағдайдың диагностикасы және саяси зорланушылықтың күй жағдайлары.
4 Саяси дауларды жұмсарту мен жоюдағы кеңестік қызметтер.
5 Саяси аудит диагностиканың құралы ретінде
6 Саяси даудың әлеуметтануы.
7 Саяси дауларды реттеу механизмі ретінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану.
8 Дағдарысты саяси жағдайларды ұйымдастыру жүріс тұрысы мен әлеуметтік саяси үрдестердің мониторингті жүргізу әдістемесі мен техникасы.
9 Саяси саладағы басқару шешімдері.
10 Саяси қызметті жоспарлау.
11 Саяси кенесшілер, консалтинг қызметтері мен фирмалар арқылы басқару шешімдерін қабылдау.
12 Саяси көшбасшы мен саяси құрылымның имиджі.
13 Саяси көшбасшысы мен құрылымның имиджін қалыптастыру мен қолдау үшін кеңес қызметтерінің әдістемесін жасау
14 Ерекше саяси ұсыныстарды қалыптастыру.
15 Сайлау науқанының стратегиясы мен тактикасы.
16 Саяси менеджер: сөйлесу үрдісін және әр түрлі акцияларды жоспарлау.
17 Саяси жарнама және оның саяси сапаға, дәрісхананың электоральдық жағына әсер етуі.
18 Сайлау науқанның кезеңдері және электоральдық пікір мен мінез-құлықты қалыптастыру.
19 Бұқаралық ақпарат құралдарының саяси жолдары таңдауды қалыптастырудағы ақпараттық ықпал етуі.
20 Саяси мониторинг саяси жүйелер мен үрдістерді басқару механизмі ретінде.
21 Қабыл алу циклінің ұғымы мен саяси шешімді іске асыру жолдары.
22 Қабыл алу цикілінің және саяси шкшімді іске асыру жолдарының түрлері (нұсқалары).
23 Қолданбалы саяси зерттеуді ұйымдастыру.
24 Үлгілеу саяси талдау мен болжаудың құралы ретінде.
25 Саяси болжау: объективті және субъективті әдістер.
26 Саяси жағдайлардың дамуын болжаудағы сараптау бағаларды қолдану әдістерінің кезеңдері мен негізгі принциптері.
27 Саяси үрдістің болжау сценарийлерін құрастыру, олардың ақпараттық базасы, әр түрлі нұсқада болуы, компьютерлік үлгілерді қолдану.
28 Саяси тәуекел ұғымы, оның деңгейін бағалау әдістемелері.
29 Саяси маркетингтің мазмұны мен функциялары.
30 Саяси шешімді жобалау.
31 Саяси шешімдерді қабыл алу мен іске асырудағы эксперттік және академиялық бірлестіктердің дайындау үрдісіндегі рөлі.
32 Партиялық тізімдермен таңдау ерекшелігі.
33 Сайлау науқандардың қорлары, стратегия мен тактикасы.
34 Сайлаудың «Далалықтар» атты технологиялары және оларды қамтамасыз етуі.
35 PR-қамтамасыз ету мен БАҚ-пен жұмыс.
36 Сайлаулардың заңдылық пен легитимділік күшін қамтамасыз ету.
37 Ақпараттық, аналитикалық және ұйымдастыруды қамтамасыз ету технологиялары.
38 саяси талдаудың пайда болуы мен дамуы.
39 Саяси шешім талдаудың объектісі ретінде: белгілері, түрлері, құрылымы.
40 Саяси талдаушының рөлі мен мәртебесі.
41 Қазіргі кезде саяси коммуникация түрлерінің даму тенденциялары.
42 Саяси саладағы PR функциялары: мемлекеттік үкімет пен басқару органдары PR-бөлімшелерінің ақпараттық қызметі.
43 Саяси саладағы PR функциялары: саяси науқанда коммуникацияны басқару.
44 Сайлау үрдістерінде саяси коммуникацияны құқықтық қамтамасыз ету.
45 Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси PR.
46 Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси жарнама.
47 Сайлау науқанындағы саясы нарықтың субъектілері, PR толық дәрісханасы ретінде.
48 Қазақстандық саяси мәдениетінің ерекшеліктері, Электоральдық мінез-құлыққа әсер етуі.
49 Сайлау нақанды жоспарлаудағы негізгі кезеңдері.
50 Сайлау науқандардың ақпараттық қорлары.
51 Саяси науқандар ішінде қоғамдық пікірлерді зерттеу.
52 Кондидаттық саяси имиджін құрастыру.
53 Саяси партияның имиджі.
54 БАҚ-ғы PR-ұсыныстардың түрлері.
55 Прессадағы саяси жарнама.
56 Саяси науқандар шеңберіндегі арнайы іс-шаралар.
57 Саяси науқандардағы дағдарысқа қарсы коммуникациялар.
58 Сайлау нақандарда теледебаттар.
59 Сайлау науқандарда сайлаушылармен кездесу.
60 Митингтік коммуникациялардың ерекшеліктері.

Тапсырыс беру 

Tapsyrys2

Біз Қазақстанда №1 

sample image Қазіргі таңда біздің компания дипломдық және курстық жұмыстардың өте үлкен қорына ие. . .
Толығырақ

Бос жұмыс орны 

sample image Жылдан жылға біздің компанияның қызметі артып келеді. Сондықтан біз командамызға өз ісінің шеберлерін шақырамыз. Толығырақ

Copyright 

Дата создание: 2013 год.
Copyright © Zhelide Company.
Разработка и дизайн сайта © Web-студия "Studio-M"   
Создание и управление сайтом - Web-студия "Studio-M"  

logost1