Маркетингтегі ақпарат жүйесін тұрғызу»
Мазмұны
1 ҰЙЫМНЫҢ МАРКЕТИНГТІК АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕСІН НЕГІЗДЕУ
1.1 Маркетингтік ақпарат жүйесі. Үрдістің экономикалық мәні
1.2 «Казфосфат» жауапкершілігі шектеулі серіктестік сипаттамасы
1.3 Маркетингтік ақпарат жүйесінің тағайындалуы және мақсаты
1.4 Маркетингтік ақпараттық жүйесіне қойылатын талаптар
1.5 Концептуалды схема
2 МАРКЕТИНГТЕГІ АҚПАРАТ ЖҮЙЕСІН ЖОБАЛАУ
2.1 Мәселенің қойылымы
2.2 Ақпараттық жүйедегі есептің орны
2.3 Кіріс ақпараты
2.4 Шығыс ақпараты
2.5 Ақпараттық база
2.6 Программалық қамтамасыз ету
2.7 Есеп кешенін жүзеге асыруда қолданылатын программалық құралдар жабдығын сипаттау
2.8 Программалық қамтамасыз ету құрылымы
3 АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУЫ МҮМКІН БОЛАТЫН САЛА
3.1Маркетингтегі ақпараттық жүйені тұрғызуға кететін шығынын есептеу
3.2Ақпараттық өнімді коммерциялық сатуға берілетін кеңестер және нәтижесін талдау
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
Көлемі - 72 бет