МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
1 БАЛАЛАР ФОЛЬКЛОРЫ АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК-ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың фольклор арқылы коммуникативтік- тілдік құзыреттілігін қалыптастырудың мәні мен маңызы
1.2 Мектеп жасына дейінгі балалардың фольклор арқылы коммуникативтік-тілдік құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі
1.3 Мектепке дейінгі мекемелерде балалар фольклоры арқылы коммуникативтік-тілдік құзыреттілікті қалыптастырудың қажеттігі
2 БАЛАЛАР ФОЛЬКЛОРЫ АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК-ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
2.1 Балалар фольклоры арқылы қызығушылық пен танымдық қызығушылық-ты қалыптастырудың ерекшеліктері
2.2 Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік-тілдік құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттары
2.3 Балалар фольклоры арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік-тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруды зерттеу нәтижелері
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
Көлемі: 95 бет
Шрифт: 14
Интервал:1