МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ………………………………………………………………………………3
1 ТУРИСТІК САЛАДА ТУРИСТІК КЛАСТЕРДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туристік салада туристік кластердің қалыптасуы…………………………….5
1.2 Қазақстанда туристік кластерді қалыптастырудың маңыздылығы…………16
2 ТУРИСТІК КЛАСТЕР ҚҰРУДА ИНВЕОСТОРЛАРДЫ ТАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚСТАННЫҢ ИНДУСТРИЯСЫН ТАЛДАУ
2.1 Қазақстандағы туризм индустриясының ағымдағы жай-күйін талдау……23
2.2 Туризм саласын дамыту аясындағы мемлекеттік қолдаудың озық әлемдік тәжірибесін талдау.....................................................................................................28
2.3 Нарықтың ұзақ мерзімді негізгі үрдістерін талдау және олардың Қазақстандағы сырттан келушілер туризмі мен ішкі туризмді дамытуға әсері..31
3 ТУРИСТІК КЛАСТЕРЛЕР ҚҰРУДА ҮЗДІК ТӘЖІРИБЕСІ БАР СТАТЕГИЯЛЫҚ ИНВЕСТОРЛАР ТАРТУ ШАРАЛАРЫ
3.1 Туризм саласында кластер құру маңызы……………………………………39
3.2 Туризм инфрақұрылымының дамуы және кластерлік басқару мен Қазақстанның шетелдерге насихатталуы.................................................................41
ҚОРЫТЫНДЫ............................................................................................................44
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..........................................................46
Бағасы: 2000
Жылы: 2018