Жоспар:
Кіріспе
Қазақстан Республикасында туризмнің дамуы және маркетингтік зерттеулердің туризмдегі алатын орны
Ι. Бөлім Маркетингтік зерттеулер және оның туристік нарықтағы рөлі
1.1. Маркетингтік зерттеулер теориялық мазмұны
1.2. Қазақстан Республикасының маркетингтік зерттеулер нарығы
ΙΙ. Бөлім ЖШС «Almaly Travel» туристік фирмасының экономикалық қызметін талдау
2.1. ЖШС «Almaly Travel» басқарушылық және ұйымдастырушылық қызметі
2.2. ЖШС «Almaly Travel» экономикалық қызметінің тиімділігі
2.3. ЖШС «Almaly Travel» маркетингтік іс-шаралар жүйесі
ΙΙΙ. Бөлім Алматы қаласы туристік қызметтер нарығын маркетингтік зерттеу маңыздылығы
3.1. Маркетингтік зерттеулердің туризмде алатын орны
3.2. Туристік фирмалардағы маркетингтік зерттеулердің мақсаттары мен міндеттері
3.3. Туристік фирмалардағы маркетингтік зертеулердің әдістемесі және нәтижелері
3.4. Маркетингтік зерттеулердің туристік нарықтағы маңыздылығы мен келешегі
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қосымшалар
Көлемі - 37 бет