ЖОСПАР
КІРІСПЕ
1 ТАРАУ. ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САЛАСЫНДАҒЫ МАРКЕТИНГТІҢ МӘНІ МЕН ҚАЖЕТТІЛІГІ
1.1. Қызмет көрсету маркетингтің өзіндік ерекшелігі.
1.2. Қызмет көрсету кәсіпорынының маркетингілік ортасы
1.3. Көрсетілетін қызметке сұраным және қазіргі жағдайлардағы маркетинг тұрпаттамасы
1.4. Қазақстан Республикасындағы қызмет көрсету саласындағы маркетингтің маңызы
2 ТАРАУ. «ҚАЗАҚТЕЛЕКОМ» АҚ МЫСАЛЫНДА КӘСІПОРЫННЫҢ ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ
2.1. «Қазақтелеком» АҚ ҚР телекоммуникациясы нарығындағы қызметі
2.2. ҚАЗАҚТЕЛЕКОМ АҚ ҚЫЗМЕТ ҚӨРСЕТУ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖӘНЕ ТАРИФТЕРІНІҢ АНАЛИЗЫ
3 ТАРАУ. «ҚАЗАҚТЕЛЕКОМ» АҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДАМУ КЕЛЕШЕГІ
3.1. Қазақтелеком АҚ болашақты миссиясы
3.2. «Қазақтелеком» АҚ қызметін жетілдіру
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Көлемі: 71 бет
Шрифт:14
Интервал:1