ТУРДЫ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ЖЫЛЖЫТУ БОЙЫНША ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ МАРКЕТИНГІЛІК ЗЕРТТЕУ

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыстар
Пәні: Менеджмент, Маркетинг, Стратегиялық жоспарлау, Мемлекеттік басқару
Жылы: 2011

МАЗМҰНЫ


КІРІСПЕ

1 ТАРАУ. ТУРИСТІК ӨНІМДІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ІСКЕ АСЫРУ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ МАРКЕТИНГІЛІК ЗЕРТТЕУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
1.1.Туристік өнімді маркетингілік зерттеудің маңызы мен өзіндік ерекшелігі
1.2.Туристік өнімді жылжыту ресурсы ретінде маркетингілік зерттеудің технологиялық ерекшеліктері

2 ТАРАУ. «ЯССАУИ» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГІЛІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
2.1.Туристік фирманың маркетингілік стратегиясының қалыптасу кезеңдері.
2.2.«Яссауи» туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету рыногіндегі орыны.
2.3.«Яссауи» туристік фирмасының маркетингілік стратегиясының жетілдірілу жолдары.

3 ТАРАУ. ТУРДЫ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ЖЫЛЖЫТУ БОЙЫНША ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ МАРКЕТИНГІЛІК ЗЕРТТЕУ ЖОБАСЫ
3.1«Қалалық турлар» турын әзірлеудің және іске асырудың маркетингілік зерттеу жобасының талдамалы қамтамасыздандырылуы
3.2«Қалалық турлар» турын әзірлеудің және іске асырудың маркетингілік зерттеу жобасының мазмұнды қамтамасыздандырылуы


ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

ҚОСЫМША
Көлемі: 90 бет
Шрифт:14
Интервал:2

фоны для photoshop
популярные рестораны России