Кәсіпорындағы маркетингтің мәні, міндеттері және дамыту жолдары

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыстар
Пәні: Менеджмент, Маркетинг, Стратегиялық жоспарлау, Мемлекеттік басқару
Жылы: 2011


ЖОСПАРЫ
Кіріспе
1 тарау. Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары.
1.1.  Маркетингтің мәні мен мағынасы және принциптері.
1.2. Маркетингті зерттеудің мақсаты және әдістері.
1.3.  Қазақстанның кәсіпорындарындағы маркетингті пайдалану ерекшеліктері
2 тарау. “Рахат”  АҚ  маркетингті  пайдалану және дамыту жолдары.
2.1. “Рахат”  АҚ  өндірісткік жағдайын талдау.
2.2. “Рахат”  АҚ  маркетинг жұмысын талдау және бағалау.
2.3. “Рахат”  АҚ  өндірістік маркетингтік іс - әрекеттерін дамыту жөніндегі ұсыныстар мен нұысқалар.
Пайдаланылған әдебиеттер
Қосымша
Көлемі - 79 бет

фоны для photoshop
популярные рестораны России