Жолаушыларды тасымалдау қызметіндегі сапаны жетілдіру жобасын басқару

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыстар
Пәні: Менеджмент, Маркетинг, Стратегиялық жоспарлау, Мемлекеттік басқару
Жылы: 2011


КІРІСПЕ
1 ЖОБАЛАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ - ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
1.1  Жоба мәні және жобаларды басқару қажеттілігі
1.2  Жоба сапасы және оны басқару қағидалары
1.3  Cапаны басқару қажеттілігі және сапа менеджменті жүйесі
2 «ҚАЗАҚСТАН ТЕМІР ЖОЛЫ» ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ» АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНДАҒЫ САПАНЫ БАСҚАРУДЫҢ ҚАЗІРГІ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ
2.1    «Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы» АҚ-ның құрылымы және оның қызметін экономикалық талдау
2.2Жолаушылар тасымалындағы қызмет көрсетуді басқару
2.3Жолаушылар тасымалы қызметінің сапасын басқару жүйесі және    мәселелелері
3 ЖОЛАУШЫЛАРДЫ ТАСЫМАЛДАУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ САПАНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОБАСЫ ЖӘНЕ ШАРАЛАРЫ
3.1Теміржол көлігі саласындағы жобаларды басқару ерекшеліктері
3.2Жолаушыларды тасымалы қызметінің сапасын жетілдіру жобасы
3.3Жолаушыларды тасымалы қызметінің сапасын жетілдіру шаралары
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Көлемі - 111 бет

фоны для photoshop
популярные рестораны России