«Маркетингтегі ақпарат жүйесін тұрғызу

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыстар
Пәні: Менеджмент, Маркетинг, Стратегиялық жоспарлау, Мемлекеттік басқару
Жылы: 2011



Мазмұны
1 ҰЙЫМНЫҢ МАРКЕТИНГТІК АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕСІН НЕГІЗДЕУ
1.1 Маркетингтік ақпарат жүйесі. Үрдістің экономикалық мәні
1.2 «Казфосфат» жауапкершілігі шектеулі серіктестік сипаттамасы
1.3 Маркетингтік ақпарат жүйесінің тағайындалуы және мақсаты
1.4 Маркетингтік ақпараттық жүйесіне қойылатын талаптар
1.5 Концептуалды схема
2 МАРКЕТИНГТЕГІ АҚПАРАТ ЖҮЙЕСІН ЖОБАЛАУ
2.1 Мәселенің қойылымы
2.2 Ақпараттық жүйедегі есептің орны
2.3 Кіріс ақпараты
2.4 Шығыс ақпараты
2.5 Ақпараттық база
2.6 Программалық қамтамасыз ету
2.7 Есеп кешенін жүзеге асыруда қолданылатын программалық құралдар жабдығын сипаттау
2.8 Программалық қамтамасыз ету құрылымы
3 АҚПАРАТТЫҚ  ЖҮЙЕ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУЫ МҮМКІН БОЛАТЫН САЛА
3.1 Маркетингтегі ақпараттық жүйені тұрғызуға кететін шығынын есептеу
3.2 Ақпараттық өнімді коммерциялық сатуға берілетін кеңестер және нәтижесін талдау
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
 Көлемі - 72 бет

фоны для photoshop
популярные рестораны России