ФОНЕТИКАЛЫҚ – ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫМАУШЫЛЫҒЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ТҮЗЕТУ БОЙЫНША ТӘЖІРБИЕЛІ – ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТАРЫ

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыстар
Пәні: Психология
Жылы: 2013




МАЗМҰНЫ


КІРІСПЕ

1 ФОНЕТИКАЛЫҚ – ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫМАУШЫЛЫҒЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ТҮЗЕТУ – ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Фонетикалық -фонематикалық дамымаушылығы бар мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық мінездемесі
1.2 Онтогенезде сөйлеудің фонетикалық-фонематикалық жақтарының қалыптасу ерекшеліктері
1.3 Фонетикалық-фонематикалық дамымаушылығы бар мектеп жасына дейінгі балалардың фонематикалық қабылдауын дамыту бойынша логопедиялық жұмыстардың ерекшеліктері

2 ФОНЕТИКАЛЫҚ – ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫМАУШЫЛЫҒЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ТҮЗЕТУ БОЙЫНША ТӘЖІРБИЕЛІ – ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТАРЫ
2.1 Зерттеу әдістері және ұйымдастыру
2.2 Фонетикалық-фонематикалық дамымаушылығы бар мектепке дейінгі балаларда фонематикалық қабылдауды дамыту бойынша әдістемелік нұсқаулар
2.3 Экспериментті жұмыстың нәтижесін салыстырмалы талдау

ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
КӨЛЕМІ:55
ИНТЕРВАЛ:1
ШРИФТ:14

фоны для photoshop
популярные рестораны России