БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОЙЛАУ ЖӘНЕ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыстар
Пәні: Психология
Жылы: 2012

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ

1.ТАНЫМ ТЕОРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1. Таным теориясы және оның психологияық мәні
1.2. Танымдық процестердің психологиялық мәні

2. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМ ПРОЦЕСТЕРІНІҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1. Бастауыш сынып оқушыларының ойлау ерекшеліктері
2.2.Бастауыш мектеп оқушыларыныі сөйлеу дағдысын қалыптастыру мәселесінің зерттелуі
2.3.Бастауыш мектеп оқушыларының оқыту барысында балалардың ойлау процесін дамыту
2.4.Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастырудың психологиялық негіздері

3. БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОЙЛАУ ЖӘНЕ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
3.1. Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысының қалыптасу деңгейлері және негізгі белгілері
3.2.Бастауыш мектеп оқушыларының ойлау процесінің даму деңгейін анықтау және дамыту әдістемелері
3.3.Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдістемесінің тиімділігін эксперимент жүзінде дәледеу

ҚОРЫТЫНДЫ

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Көлемі-81 бет

фоны для photoshop
популярные рестораны России