Мазмұны
Кіріспе
1 Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық технологияларды пайдалану арқылы білім сапасын арттырудың ғылыми-теориялық негіздері
1.1 «Инновациялық технология», «білім сапасы» ұғымдарының мәні
1.2 Инновациялық педагогикалық технологиялар классификациясы
1.3 Оқу-тәрбие үдерісінде оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану арқылы білім сапасын арттырудың алғы шарттары
2 Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық технологияларды пайдалану арқылы білім сапасын арттыру жолдары
2.1 Бастауыш сыныпта оқу-тәрбие үдерісінде сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру
2.3. Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық технологияларды пайдалану арқылы білім сапасын арттыру бойынша жүргізілген тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер
Көлемі: 65 бет
Шрифт: 14
Интервал:1