МАЗМҰНЫ
Кіріспе
I. Орта білім беретін мектептің оқыту процесінде оқушыларды дифференциалдап оқыту мәні мен түсінігі
1.1. Қазақстан Республикасындағы дифференциалдап оқыту мәні
1.2. Жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру деңгейі
1.3. Педагогикалық теория негізіндегі оқушыларды деңгейлеп оқыту
II. Жалпы орта білім беретін мектептерде дифференциалдап оқытуды жүзеге асыру
2.1. Оқыту процесінде оқушылардың дифференциалдап оқытуың қалыптастырудың педагогикалық шарттары
2.2. Білім беру деңгейін көтеру үшін қабылданған мемлекеттік бағдарламалар мен шаралар
2.3. Орта білім мектептерде дифференциалдап оқытуды жүзеге асыру
III. Қорытынды
Әдебиеттер
Көлемі - 46 бет