Мазмұны
Кіріспе
1. Әлемдік тәжірибедегі франчайзинг мәні, негізгі принциптері және даму тарихы
1.1. Заманауи жағдайдағы франчайзингтің мәні және негізгі принциптері
1.2. Франчайзингті мұнай өнімдерін өткізу бизнесінде қолданудың ерекшеліктері
2. Қазақстан Республикасындағы мұнай өнімдерін өткізу нарығында франчайзингтің қазіргі жағдайы
2.1. Қазақстан Республикасында мұнай өнімдерін өткізу нарығының қазіргі даму жағдайы
2.2. Қазақстан Республикасында мұнай өнімдерін өткізу нарығында франчайзингті пайдалану деңгейіне талдау
3. Қазақстан Республикасындағы франчайзингтік бизнестің даму бағыттары
3.1. Қазақстан нарығында франчайзингті дамыту, оны жетілдіру жолдары және бағыттары
3.2. Мұнай-газ өнімдерін өткізумен айналысатын компанияларда франчайзингті жетілдіру бойынша ұсыныстар
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Көлемі: 65 бет
Шрифт:14
Интервал: 1
Бағасы:5000