МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
1.НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКА ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАНК ЖҮЙЕСІНДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ДАМУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1Банк жүйесіндегі маркетингтің түсінігі, принциптері, басқару ерекшеліктері
1.2Банк жүйесіндегі маркетингті ұйымдастыру негіздері
1.3 Қазақстан Республикасында банктік қызметтер мен өнімдерінің жіктелуі және нарықта жылжытуы
2. «МЕТРОКОМБАНК » АҚ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ
2.1«Метрокомбанк »АҚ қызметіне жалпы сипаттама және қаржылық-экономикалық қызметін талдау
2.2«Метрокомбанк »АҚ банктік өнімдер мен қызмет көрсету қызметтеріне сипаттама
3. «МЕТРОКОМБАНК » АҚ МАРКЕТИНГТІК СТРАТЕГИЯЛАРДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
3.1 Банктің маркетинг кешенің жақсарту бойынша ұсыныстар
3.2 Банктің маркетинг стратегиясын жетілдіру жолдары
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМШАЛАР
Көлемі - 84 бет
Бағасы:5000