М А З М Ұ Н Ы
КІРІСПЕ
1 ӨНІМ САПАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Сапа туралы түсінік және олардың өндірстегі маңызы
1.2 Өндірілген өнімнің бәсекелік көрсеткіштерін анықтау негіздері
1.3 Сапа қасиетінің көрсеткіштері мен өнім сапасын басқарудың негізгі тетіктері
2 ӨНІМ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ («Цесна-Астық» Концерні» ЖШС-нің мысалында)
2.1 «Цесна-Астық» Концерні» ЖШС-нің қаржы-экономикалық жағдайы
2.2 «Цесна-Астық Концерні» басқару құрылым ерекшеліктерін талдау
2.3 «Цесна Ас¬тық Концерні» өнім сапасын арттырудың экономикалық тиімділігін талдау
3. КӘСІПОРЫНДА ӨНІМ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
3.1 «Цесна-Астық Концерні» ЖШС-де ұн өнімін таңбалау
3.2 Кәсіпорындағы өнім сапасын арттыру жолдары
3.3 Қазақстанда өнім сапасын көтеруде инновация, маркетинг жүйелерін жетілдіру
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
КӨЛЕМІ-75 Б ЕТ
Бағасы: 5000