Мазмұны
КІРІСПЕ
1. КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
1.1 Коммерциялық банктердегі электронды қызметтің мағынасы және түрлері
1.2 Қазақстан Республикасында коммерциялық банктерде электронды қызмет нарығының пайда болуы мен дамуы
1.3 Әлемде коммерциялық банктерде электронды қызметі нарығының дамуы.
2. «ҚАЗАҚСТАН ХАЛЫҚ БАНКІ» АҚ-НЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТТЕРІНЕ ТАЛДАУ
2.1 «Қазақстан Халық банкі» АҚ-ның халыққа ұсынатын электронды қызмет түрлері
2.2 «Қазақстан Халық банкінің» 2009 жылдың қаржылық есептемесі
3. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДЕ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТІ НАРЫҒЫНЫҢ ДАМУЫ
3.1 Коммерциялық банктердің электронды қызметінің жетістіктері мен кемшіліктері
3.2 ҚР коммерциялық банктердегі электронды қызметтердің
болашағы мен мәселелері
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Көлемі - 80 бет
Бағасы:5000